Trassel

Vi beställde våra morgongåvor från ett stort internetföretag (som även har butik i bland annat Göteborg). Vi betalade och allt var frid och fröjd. Det gick en vecka och så fick jag ett mail att den fantastiske mannens present inte fanns. Vare sig hos dem eller hos återförsäljaren. Och så fick jag tips om att kanske köpa en Muminmugg eller nåt annat fint istället. 

Inte otippat blev jag rosenrasande. Tiden går och vi gifter oss snart. Dessutom har samma företag tagit så lång tid på sig med frakten att jag ett år stod utan flera julklappar (som jag beställde i början av november). 

Jag skrev följande mail: 
Jag fick svar några timmar senare och efter några dagar (!) fick jag dem att förstå att jag ville ha mina pengar tillbaka. Det ska ta 7 dagar. 

Sammanlagt har hela den här cirkusen tagit nästan tre veckor från det att jag betalade till att pengarna åter sitter på kontot. Lösningen? Vicky går till Selfridges i London, köper manschettknappar och tar med sig dem hit. 

Min present kom i förrgår och är otroligt vacker. 



Anna gnäller | bröllop | |
#1 - - Anonym:

Du är lite för snäll. Du borde hänga ut firman om inte för att varna andra som ev vill handla där. //T

Svar: Royal design...
Anna

Upp